Obserwatorzy

środa, 3 lipca 2019

Baaardzo dawno temu...


    ... pewna Pani założyła tego bloga, będąc w pewności, że nigdy nie zabraknie jej tematów, ani chęci tu pisać.

    Witajcie Kochani.

   Życie na nasze plany nie zwraca żadnej uwagi. Ono toruje swoją drogę przez nasze zrujnowane marzenia i obolałe nadziei, tak jakby one w ogóle nie istniały. Nie miały znaczenia, ani jakiejkolwiek wagi... Zawsze wściekałam się, jak ktoś mówił, że każdy jest kowalem swojego szczęścia. G...no prawda! Ale teraz nie będę o tym...

   Zycie trwa dalej. Moje synowie przy mnie, córka, chociaż daleko, ale i tak zawsze pomocna i zawsze w sercu. Mam fajną pracę, w zakresie swoich zainteresowań. Opiekun świetlicy w Gminnym Centrum Kultury. Co jeszcze chcieć? :) No, tego, czego najbardziej się chce, i tak już nigdy nie będzie. Więc muszę (i staram się!) na nowo układać plany na życie i tworzyć nowe marzenia.

   Choroba sprawiła, że od dłuższego czasu nie mogę utrzymać szydełka ani drutów. Ja tam za bardzo się nie przejmuję. Mam ogrom innych zajęć, którym daję radę :)

   Zawsze inspirowały mnie carskie jajka Faberze i bogato zdobione eksponaty Ermitażu. Chociaż w życiu codziennym kieruję się bardziej stylem shaby chik (ależ śmiał się mój Janek z tej nazwy :) ) albo vintage, to jednak nieliczne "bogate" pierdółki są mile widziane. No i naszło mnie przed Wielkanocą, by zrobić takie miłe prezenciki dla osób, które bardzo mnie wspierały w najtrudniejszych chwilach. Powstały takie jajka:













   W ogródku, jak to u mnie w ogródku... Mimo długotrwałej suszy i koszmarnych upałów co nieco dało radę wyrosnąć. Starszy syn ciągle z wężem ogrodowym i konewką... Soczki, dżemy, ziółka... wszystko jak ma być :) Ale o tym w kolejnym poście.
   Teraz jeszcze tylko kilka różyczek Wam na dobru humor i do kolejnego...









   A teraz - do skorego :)

   Pa!

13 komentarzy:

  1. Śliczne jajka, prawdziwy majstersztyk.:) Równie piękne są też Wasze kadry ogrodowe. Pozdrawiam serdecznie i życzę dużo zdrówka.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa. Mam nadzieję, że znajdziecie tu więcej ciekawego :)

      Usuń
  2. Piękne jajka, piękne kwiaty, ale wiadomość pomiędzy wierszami już nie :( I może nie powinnam, może nie wypada, ale chciałam napisać, że bardzo mi przykro i trzymam kciuki za dalsze Twoje życie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie. Dobre słowo powiedzieć zawsze wypada :) Uczę się żyć na nowo, inaczej. Trudny to proces, ale mam po co i mam dla kogo.

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Boskie jajka, wspaniała robota. Kwiaty zawsze cieszą. Ja myślę tak samo. Niby mamy wpływ na życie, ale i nie mamy. Mnie też się choroby trzymają, od lekarza do lekarza... dziś tak samo. No, a ja o siebie dbam na całego... Czasami myślę, że nie mam zbyt wpływu na nic, choć właściwie mam wpływ na to, jak zareaguję na daną sytuację, co zrobię... bo można przecież się poddać, zamknąć oczy na piękno... obie tego nie robimy i wiesz co... biję nam brawo!!!!! Wierzę, że będzie dobrze, że z każdym krokiem będzie lepiej i będziemy czuły tego rezultaty, wierze w to, w Nas!!! Najserdeczniej pozdrawiam i życzę, jak najlepiej. Uściski. <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Balsam na moje serce! :) Trzymajmy się tego! Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jajka to mistrzostwo świata jest :) Kwiaty przepiękne , podziwiam i po cichutku zazdroszczę takich róż :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Współczuję bardzo, wierzę jednak, że taka silna i mądra kobieta , jak Ty, da sobie radę. Zresztą nie jesteś przecież sama, mama i dzieci z pewnością są wsparciem dla Ciebie, a i Ty dla nich. Jajka przepiękne, masz złote ręce ! Róże też zachwycające.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jesteś silną kobietą, więc kto da radę jak nie Ty :). Chętnie bym wstąpiła do Cb na kawę, ale zawsze w biegu (jak jadę do Hajnówki lub do Białowieży). Pozdrawiam. Jaśka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skąd ja to znam... Ciągle gonitwa, nigdy bez pośpiechu, na spokojnie... Ale mam nadzieję, że jednak kiedyś znajdziesz chwilę :)

      Usuń
  10. บ้านผลบอล goalสด พินิจพิจารณาบอล ผลบอลคืนวันนี้



    แม้ท่านต้องการจะพนันบอลออนไลน์รวมทั้งมองบอลออนไลน์ไปพร้อมเพียงกันเว็บของพวกเราตอบปัญหาที่สุดแล้วในประเด็นการให้บริการที่คุ้มที่สุดเพราะว่าเว็บของพวกเราเป็นเว็บไซต์นอกเหนือจากต่างถิ่นที่เป็นเว็บไซต์ตรงไม่ผ่านเอเย่นต์ เป็นเว็บไซต์ที่มีค่าทดแทนให้กับสมาชิกสูงขึ้นยิ่งกว่าเว็บไซต์อื่นหลายเว็บไซต์อย่างยิ่งจริงๆ รวมทั้งอย่างที่รู้ๆกันดีอยู่แล้วว่าในตอนนี้เว็บไซต์แทงบอลออนไลน์มีจำนวนมากด้วยเหตุนี้การจะเลือกหาเว็บไซต์ที่ตอบปัญหาก็คงจะจำต้องใช้เวลาพอควร แม้กระนั้นวันนี้ท่านสามารถพนันกับเว็บไซต์ที่ตอบปัญหาแบบเว็บไซต์ของพวกเราได้แล้วตรงนี้



    พอใจสอบถามรายละเอียดอื่นๆเหมาะไลน์แอด ID: @ufa98v2

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo! Cieszę się, że jesteście ze mną.