Obserwatorzy

piątek, 17 lutego 2012

Nadal zimowo.

   Według proroków telewizyjnych miało dziś w nocy być -9, a nawet -6st. C.  A było o 6 nad ranem  -21. No i co, na minusie przecież. I czego to babsko wstrętne się czepia? Się nie czepiam. Złapałam piękne widoki i Wam pokazuję.










   Tyle na dzisiaj.
   Zdrówka o tak pięknej porze życzę!
   Pa!

   PS. Sorry, zapomniałam... W poście o candy poprawiłam pierwszy warunek: jeśli chcecie wziąć udział w candy, to proszę zaznaczyć to w komentarzu. Można oczywiście pisać komentarze i bez udziału w zabawie :) Ale uwzględniać będę tylko te wpisy, w których ten udział zadeklarowany. Zrobiłam tak, bo poprzedni wpis miałam niekonkretny: komentarz i tyle. I teraz nie wiem, czy wszyscy komentujące chcą brać udział, czy tylko ci, co zamieścili mój banerek na swoich blogach. Z kolei, to był drugi warunek :) Więc Aniarozella, jaska, Snow, Nika i Biała Korona, proszę powiadomić mnie ( można na maila), czy Was zapisywać?

17 komentarzy:

  1. Może i zimno u Ciebie ale jak PIĘKNIE!!! Nie mogę się napatrzeć:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej Luda...
    u mnie identycznie - 21 z rana...brrr
    walczę z drewnem bo przywieźli ale wiadomo ...świeże więc nie chce za bardzo się palić ...ech życie ...
    pozdrowionka zimniste

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudnie! tesknie za taka prawdziwa zima...
    Pozdrawiam :)
    A.

    OdpowiedzUsuń
  4. taka zime uwielbiam:)
    Jestem oczarowana :)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie u Ciebie. U nas dzisiaj wszystko płynie a jeszcze wczoraj wieczorem było -5. Już sama nie wiem co jest lepsze czy te mrozy i duuużo śniegu czy ta dzisiejsza "ciapa". Pozdrawiam cieplutko. Ewelina

    OdpowiedzUsuń
  6. pozdrowienia z Szwecji
    :)
    Podlasianka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nasi górą! Nawet w Szwecji :) Dziękuję za odwiedziny!

      Usuń
  7. Pięknie u Ciebie u mnie niestety już pół śniegu stopniało podwórko pełne wody a bałwan przekrzywiony jakby wracał z jakiejś imprezy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz, karnawał nawet Twojego bałwana zakręcił :D

      Usuń
    2. Rano się przekrzywił a teraz już stacił głowę tylko zastanawiam się dla kogo????

      Usuń
  8. Jak pieknie wygląda śnieg na drzewach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Beauty!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. А чтоб соскучилась, небось, по такой зиме? :)

      Usuń
  10. Zdjęcia zimowe wyszły świetnie :) Natura potrafi pięknie przyozdobić świat wokół nas :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo! Cieszę się, że jesteście ze mną.