Obserwatorzy

piątek, 15 grudnia 2017

Na biało...


   Witajcie Kochani!

   Jak obiecałam. pokazuje moje szydełkowe tworki. Trochę śnieżynek, trochę bombek, para aniołków. Wszystko na biało. Planów to mam, że hej! Tylko z czasem jest krucho...
   Dużo pisać nie będę. Komplet na mikołajkową wymiankę już widzieliście w Mikołajkowych Opowieściach, przypomnę tylko. Wszystko, oprócz laleczki, jest mojego wykonania :)


   A teraz to, co poczyniłam ostatnio. Śnieżynki małe, średnicy do 9 cm.









A to takie malutkie, średnicy 4-5 cm. w przyszłości wykorzystam je do prac mixmediowych.
   Duże śnieżynki, 11-12 cm średnicy:








   Para aniołków. Pierwszy ma wysokość 32 cm, drugi 18.








A to małe płaskie, wysokości ok. 10 cm.
    I bombki motanki. 21 szt średnicy ok. 7,5 cm.



   Duża, z elementów, ze 12 cm średnicy:



   Na razie to tyle. Chore dziecio potrzebuje maminej uwagi. Mamy zapalenie ucha, więc... Mamy wiedzą, co to za radocha...

   Dziękuję bardzo wszystkim za tak miłe komentarze! Lubię próbować różnych technik. Co bym nie zobaczyła, to muszę zrobić, inaczej spać nie mogę :D Żebym zajęła się czymś jednym, to doszłabym, pewnie, do precyzji, ale... Szalona jestem, lubię WSZYSTKO!!! :D

   I żeby troszkę pokolorować ten post, wstawię zdjęcia świątecznej bombki. która powstała na placu w centrum Hajnówki. Małe cudeńko, a cieszy :) Zrobiliśmy sobie zdjęcie, wracając z wizyty u lekarza. Tak że... trochę mój Tajfunek tu niewyraźny. Ale jest już lepiej, i rozrabia, jak wcześniej :)



   Do kolejnego razu Kochani.

   Pa!

5 komentarzy:

  1. Piękne rzeczy :) zwłaszcza śnieżynki, cudne są. Tylko coś tej kolorowej bombki (o której na końcu piszesz) w poście nie widać ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne są białe święta !
    My z tej samej gliny jesteśmy ulepione. Ja też sporo srok za ogon trzymam i wciąż nowych tech próbuję.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne dziergane ozdoby. Jestem zauroczona. Anioły cudowne!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne są Twoje śnieżynki, aniołki.
    Choinka będzie fantastyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe prace!!! Piękne, ja też lubię pastelowe kolorki!!!
    บาคาร่าออนไลน์

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo! Cieszę się, że jesteście ze mną.